نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3605
-
الف
+

داریوش ارجمند: کمی نگران بازی «نرگس محمدی» بودم/ستایش 3 مخاطب را غافلگیر می کند

«داریوش ارجمند» بازیگر نقش «حشمت فردوس» در سریال «ستایش» درپیوند با کرکتر خود صحبت کرد.

«داریوش ارجمند» بازیگر نقش «حشمت فردوس» درباره علت ماندگاری نقش خود در سریال «ستایش» گفت: یکی از دلایل ماندگاری نقش «حشمت فردوس» این است که این نقش بر اساس کرکتر خود من نوشته شده بود یعنی از همان ابتدا قرار بود من حشمت فردوس را بازی کنم.

وی ادامه داد: من با حشمت فردوس زندگی کردم و خیلی سختی کشیدم که همان شود که هم خودم می‌خواهم هم کارگردان. روی تک‌تک دیالوگ‌ها و حرکاتی که او انجام می‌داد ساعت‌ها فکر کردم. در هر حال خیلی خوشحالم که مخاطبان تا این حد با این کرکتر ارتباط برقرار کردند.

آقای ارجمند گفت: خیلی‌ها فکر می کردند حشمت فردوس شخصیت منفی سریال ستایش است. اما به نظر من حشمت فردوس کسی است که به هر نحوی تلاش می‌کند خانواده اش را حفظ کند و کسی نتواند ضربه ای به خانه و خانواده اش بزند و درواقع تمام تلاشش این است که از حریم خانواده دفاع کند و خب طبیعی است که این شخصیت نگران ازدواج فرزندش باشد.

این بازیگر کهنه کار تلویزیون ایران گفت: من فکر می‌کنم او هر کاری که می‌کند به نظر خودش برای بقای خانواده‌اش بهترین است. ما نباید فراموش کنیم که او گذشته تلخی را پشت سر گذاشته بود شاید اصلاً به همین خاطر تا این حد روی خانواده‌اش حساس است.

ارجمند در پاسخ به سوال خبرنگار آی فیلم فارسی که نظرتان راجع به نقش آفرینی بانو  «نرگس محمدی» در این سریال که اولین تجربه کاری او هم بود، گفت: خب من از اینکه با بازیگران جوان همبازی شوم، ترسی ندارم اما آن چیزی که برای من همواره مهم بوده این است که در روند کار بتوانم با آن بازیگر به یک تعاملی برسم تا بتوانم در نهایت یک بازی یکدست و روانی را از خود ارائه بدهم.

او ادامه داد: واقعیت این است که من اوایل وقتی متوجه شدم که این نقش را به یک بازیگر تازه‌کار سپردند کمی نگران شدم. نمی‌دانستم که این بازیگر می‌تواند از عهده نقش دشواری که به او سپردند بربیاید یا خیر. اما وقتی با او مواجه شدم و دیدم که او دختر بااستعدادی است و مطمئن شدم که او می‌تواند به کمک راهنمایی‌های سعید سلطانی به کرکتر «ستایش» نزدیک شود.

انصافاً هم می‌بینیم که او نقش خود را به خوبی پذیرفت و مخاطب هم با آن ارتباط برقرار کرد.

آقای ارجمند درپیوند با فصل سوم سریال «ستایش» گفت: «ستایش 3» مخاطب را غافلگیر می‌کند و جذابیت‌های فوق العاده ای دارد. باید منتظر ماند و قضاوت را به دست مردم سپرد.

درپیوند با این خبر بخوانید:

تصاویری قدیمی از کرکتر «حشمت فردوش» سریال «ستایش»

داستان سریال «ستایش 3»

داریوش ارجمند: «ستایش 3» بیش از فصل های پیشین مورد استقبال قرار می گیرد/ مردم افغانستان هم وطنان من هستند

ب م

نظر شما
ارسال نظر